Maatwerk rolluiken tegen de scherpste prijs
0 items
t.w.v. € 0,00
Veilig online winkelen met BeCommerce! Veilig online winkelen met BeCommerce!
Vragen? 050 - 580 161

Waar kan ik mijn klachten bij Creon Rolluiken? insturen?


Klachten

Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit, service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Deze klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina of door een klachtenbrief te sturen naar Brugsestraat 140, 8020 Oostkamp. Binnen maximaal 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.

Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar support@creon-online.eu. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

Indien u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht of als we er samen niet uit komen, kunt u uw klacht / geschil indienen bij BeCommerce en bij het Europees ODR Platform.