Winkelwagen 0

€ 0,00

  • Scherpe prijzenScherpe prijzen
  • Alleen de beste kwaliteit Alleen de beste kwaliteit
  • Zelf afhalen of brengserviceZelf afhalen of brengservice
  • Ook rolluiken en zonweringOok ramen

Klachten

We hebben een aantal zaken voor u op een rij gezet.

Klachten

Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit, service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Deze klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina of door een klachtenbrief te sturen naar Schatting 72, 8210 Zedelgem. Binnen maximaal 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.

Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar [email protected]. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

Indien u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht of als we er samen niet uit komen, kunt u uw klacht / geschil indienen bij BeCommerce en bij het Europees ODR Platform.

Heeft u nog vragen?

Neem contact op!


  Verwijderen

Toevoegen