Verzending & Bezorging
We hebben een aantal zaken voor u op een rij gezet.
Levertijd
Voor producten aangeduid met een * kan reeds tijdens het bestelproces een dag of week t.a.v. de bezorging worden ingepland.
Indien levertijden niet worden behaald proberen wij u tijdig te informeren.
Bij bestellingen gedurende de kerstperiode kan de levertijd oplopen. Dit i.v.m. sluiting van de productie. Uiteraard kunt u bij onze verkoop - en administratieafdeling, actuele informatie opvragen, daar deze gedurende de kerstperiode op de gebruikelijke tijden geopend zullen zijn.
Levermoment
De dag van levering van onze producten bij u thuis is afhankelijk van de regio waarin u woont. Benieuwd op welke dag wij bij u leveren? Neem dan contact met ons op. Onze leveringen zijn altijd op afspraak, met uitzondering van onze losse onderdelen, welke met pakketpost worden verzonden. Na het maken van de afspraak ontvangt u van ons de dag voor levering einde van de dag een e-mail met tijdsvak wanneer u uw bestelling mag verwachten. Indien er niemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen en/of de betaling te voldoen, dan zullen er voor een nieuwe levering kosten in rekening worden gebracht.
Wie is de vervoerder
Creon Rolluiken maakt gebruik van twee verschillende vervoerders. Het grootste gedeelte van het vervoer wordt uitgevoerd door Creon Logistics B.V.. Dit is onderdeel van Creon Online.Kleine onderdelen zoals monsters, kleurenstalen of onderdelen worden bezorgd door DHL / BPost.
Heeft u nog vragen?
Neem contact op!