Winkelwagen 0

€ 0,00

  • Scherpe prijzenScherpe prijzen
  • Alleen de beste kwaliteit Alleen de beste kwaliteit
  • Zelf afhalen of brengserviceZelf afhalen of brengservice
  • Ook rolluiken en zonweringOok ramen

Betalen

We hebben een aantal zaken voor u op een rij gezet.

Ga terug Klantenservice Ga terug

Betaalmethoden

Bij Creon Rolluiken bieden wij verschillende betaalmethoden aan om uw bestelling snel en veilig af te ronden:

  1. Betalingsopties
    • iDEAL
    • PayPal
    • Bankoverschrijving (IBAN: NL57 INGB 0114 6149 70 t.a.v. CREON-ONLINE B.V.) Bij betaling via bankoverschrijving kan de verwerking 2-3 werkdagen duren. Uw bestelling wordt pas verwerkt na ontvangst van de betaling.
    • Achteraf betalen (zakelijke klanten): Betaal in 2 termijnen: 5% vooruit en 95% binnen 14 dagen na levering. Deze optie is beschikbaar voor zakelijke klanten en wordt aangeboden via Allianz TradePay. U ontvangt de factuur per e-mail bij levering.
  2. Aanbetaling
    • Bij uw bestelling vragen wij een aanbetaling van 5% van het totaalbedrag. Het resterende bedrag kunt u bij levering betalen (95%) of u kunt ervoor kiezen om 100% vooraf te betalen.
  3. Betalen bij levering
    • U kunt het restantbedrag bij levering betalen via PIN met uw pinpas op de mobiele betaalterminal.
    • U kunt het openstaande bedrag voor levering betalen via een iDEAL-link in de bezorgupdate.
    • Let op: Contant betalen of betalen met creditcard is niet mogelijk.
    • Zorg ervoor dat uw pinpaslimiet hoog genoeg is voor het te betalen bedrag.
Heeft u vragen over een betaling of factuur, of heeft u de factuur niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via [email protected]. Wij helpen u graag verder!

Heeft u nog vragen?

Neem contact op!