Kwaliteit rolluiken tegen de scherpste prijs
0 items
t.w.v. € 0,00
Vragen? Bel ons! +32 505 801 61

Vragen over bestellen, bezorgen en andere zaken? Kijk hier

Algemene vragen

Creon-Rolluiken staat voor service en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Het is uiteraard mogelijk dat u na een bezoek aan onze website nog vragen heeft. Op deze pagina vindt u een antwoord op de meest frequente vragen. Staat uw vraag er niet bij, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via het contactformulier.

Via de volgende link komt u uit bij de vragen en uitleg over inmeten en monteren.

  • Waarom zijn onze prijzen voordelig?

    • Dat is mogelijk omdat u de rolluiken bij ons kunt inkopen en vervolgens zelf kunt monteren. U staat er uiteraard niet alleen voor bij het inmeten en monteren. Wij ondersteunen u graag met behulp van foto’s, video’s en handleidingen. U kunt altijd contact met ons opnemen indien u nog extra vragen heeft. Wenst u de montage toch door een vakman te laten uitvoeren dan kunt u ons na de bestelling contacteren. Wij maken dan een offerte op maat voor de montage.

  • Worden de rolluiken ook gemonteerd?

    • Creon richt zich uitsluitend op de verkoop van rolluiken. Hierdoor kunnen wij u de beste prijs / kwaliteit bieden.

      U staat er uiteraard niet alleen voor bij het inmeten en monteren. Wij ondersteunen u graag met behulp van foto’s, video’s en handleidingen bij het inmeten en monteren van de rolluiken. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen indien u nog extra vragen heeft.

      Het komt ook veel voor dat onze klanten online de rolluiken bestellen en een monteur/timmerman in hun eigen regio c.q. kennissenkring zoeken.

  • Wat zijn de betaal mogelijkheden?

    • Creon Rolluiken biedt u verschillende betaalmogelijkheden aan. Zo kunt u kiezen om slechts 5% vooruit te betalen en de overige 95% onder rembours bij levering of als u kiest voor gemak om 100% bij bestelling te betalen.

      U kunt betalen met zowel Paypal (creditcard) als via bankoverschrijving. Voor meer informatie zie betaalmogelijkheden.

      Omdat onze producten voor u op maat worden gemaakt, vragen wij een aanbetaling van 5%. Zo neemt Creon Rolluiken het grootste risico om uw rolluiken te laten fabriceren, terwijl wij ook uw medewerking en commitment hebben ontvangen voor de aankoop.

  • Kunt u niet vinden wat u zoekt?

    • U vindt op de web-site niet terug wat u zoekt. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met een type motor welke u graag wenst of dat u een bepaalde kleur niet kan bestellen. Vul dan het maatwerk formulier in met daarin al uw wensen.

      Er is namelijk veel meer mogelijk, dan via de web-shop beschikbaar is. Wij gaan met uw aanvraag aan de slag en sturen u een offerte op maat toe.

  • Ik zie een fout in mijn bestelling. Wat moet ik nu doen?

    • Als u na het plaatsen van uw bestelling erachter komt dat u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan binnen 24 uur na bestelling contact met ons op. U hoort dan zo spoedig mogelijk van ons of uw bestelling kosteloos geannuleerd ofwel met een meerprijs / minderprijs gewijzigd kan worden. Indien uw order al in het productieproces zit, is annuleren helaas niet meer mogelijk. Bij maatwerk vervalt namelijk het herroepingsrecht. Indien het nog wel mogelijk is om uw bestelling te annuleren, zullen wij de door u gedane (aan)betaling zo snel mogelijk terugbetalen.

  • Wat zijn de garantie voorwaarden?

    • De basis voor garantie is de Belgische wetgeving met betrekking tot levering aan consumenten. De verleende garantie geldt onverminderd de rechten die de consument heeft op basis van de wet.

      Creon Rolluiken geeft u vijf jaar garantie op de rolluiken en motoren. Creon Rolluiken geeft de deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van de door haar geleverde artikelen, conform de specificaties. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie.

      Gegronde klachten, binnen de garantietermijn, beperken zich tot het kosteloos toesturen van nieuwe onderdelen nadat wij de defecte van u hebben ontvangen. Garantie uiteraard bij gebruik onder normale omstandigheden.

      Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie in onderstaande gevallen:

      1. Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
      2. Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
      3. Bij normale slijtage;
      4. Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding;
      5. Sprake is van een van buiten komend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
      6. Creon Rolluiken niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek. 
      Klacht melden

      Heeft u een klacht? Laat het ons dan weten via ons contactformulier of door een brief te sturen naar Kapellestraat 117, 8020 te Oostkamp. Formuleer uw klacht zo gedetailleerd mogelijk. Van zodra wij uw klacht ontvangen hebben, bevestigingen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal veertien kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

  • Welke algemene voorwaarden worden gehanteerd?

    • Creon Online B.V.B.A. hanteert de algemene voorwaarden van Becommerce. Die voorwaarden zijn te vinden op de pagina Algemene voorwaarden en zijn daar ook te downloaden. U kunt een exemplaar aanvragen via  onze contact pagina.

  • Hoe zit het met uw privacy?

  • Waar kan ik mijn klacht melden?

    • Wij doen uiteraard ons uiterste best om u tevreden te houden. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Deze klacht kunt u via onze contactpagina melden of via een klachtenbrief. De klachtenbrief kunt u sturen naar: Brugsestraat 140, 8020 Oostkamp. Binnen14 kalenderdagen nemen wij contact met u op, om de verdere afhandeling te bespreken.
      Mocht u ontevreden zijn over de geleverde bestelling, dan kunt u z.s.m. na de factuurdatum een mail sturen naar support@creon-online.eu. Probeer uw opmerking zo duidelijk mogelijk te omschrijven, zodat wij direct weten waar het over gaat. Zodra wij uw mail hebben ontvangen, krijgt u een bevestigingsmail. Binnen 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op. 
      Naast de interne klachtenprocedure van de webshop, kan u steeds terecht bij BeCommerce en bij het Europese ODR-platform).
  • Mijn vraag staat er niet bij?

    • Staat uw vraag er niet bij, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via onze contact pagina.